Reklamation

Plantronics produkter har 2 års garanti, med undantag för ett fåtal produkter som har 1 års garanti.
Om ditt headset går sönder under garantitiden kan du begära en ersättningsprodukt för ditt trasiga headset.

För reklamationer samt registrering av Plantronics produkter vänligen använd det nya systemet nedan (användarinformation och lösenord är överfört till det nya systemet så ingen nyregistrering är nödvändig för existerande användare)

Gå till Plantronics reklamationssida

Hjälp med reklamationen?

Klicka på länken nedan för att ladda ner en PDF som guidar dig steg för steg genom serviceprogrammet PISA. Har du ytterligare frågor gällande reklamationsförfarandet så går det bra att ringa eller maila oss (se kontaktuppgifter nedan).

Se vår lathund för reklamation

Support Plantronics

Tel. 0200-21 46 81

headset.helpline@plantronics.com

Support IsiCom

Tel. 031-28 95 00

order@isicom.se